Welcome to S.H.E Indonesia Fansclub!
 
HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistRegisterLog in

Share | 
 

 S.H.E in Stiletto Heels, Ella Accidentally Slipped and Knocked Her Head

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
starrynite

avatar


PostSubject: S.H.E in Stiletto Heels, Ella Accidentally Slipped and Knocked Her Head   Mon Mar 22, 2010 2:21 pm

S.H.E in Stiletto Heels, Ella Accidentally Slipped and Knocked Her Head




Yesterday S.H.E was doing a photoshoot to publicize for their latest album. The trio has a breakthrough and wore heels between 7cm to 20cm, depending on their costume changes. Selina exudes the femininity of a matured young woman; Hebe attempts to use her eyes to electrify, while Ella strikes many alluring and challenging poses.
Kemarin S.H.E melakukan photoshoot untuk mempromosikan album baru mereka. Ketiganya melakukan hal baru dengan mengenakan heels setinggi 7 - 20 cm, untuk menyesuaikan dengan berbagai kostum mereka. Selina memancarkan pesona feminin seorang wanita muda; Hebe menggunakan keindahan matanya untuk mempesona orang-orang, sementara Ella melakukan berbagai pose yang sulit dan menggoda.

Before the camera, S.H.E appeared ever perfect. But off-screen, they had to bear with a fair amount of hardships and difficulties. Amongst the trio, only Selina wear heels frequently and is attracted to the pretty stiletto heels. Hebe belonged to the intermediate group of heels-wearers and only started to wear them more often in recent years. On the other hand, Ella is amongst the group of beginner heels-wearers and rarely wears heels to walk or dance. Thus, when Ella finished changing into her designated outfit and the super stiletto heels to walk out of the dressing room, she accidentally slipped on the slippery door mat and fell forward. She even hit her forehead against the wall with a loud “thup”. The loud sound gave all members of the crew a fright.
Di depan kamera, S.H.E terlihat sangat sempurna. Akan tetapi sebenarnya merka harus menahan berbagai kesulitan dan rasa sakit. Diantara ketiganya, hanya Selina yang tertarik dan sering mengenakan heels. Hebe termasuk ke golongan menengah dalam mengenakan heels dan baru mulai mengenakan heels beberapa tahun terakhir ini. Di sisi lain, Ella termasuk golongan pemula dalam pengguna heels dan jarang sekali mengenakan heels untuk berjalan maupun menari. Karena itu ketika Ella selesai berganti kostum dan mengenakan heels super tingginya untuk berjalan keluar dari kamar rias, ia tanpa sengaja terpeleset karpet yang licin dan jatuh ke depan. Kepalanya bahkan terbentur tembok dengan suara keras, membuat seluruh kru ketakutan.

Selina said, “This album will showcase our transformation from girls to young women. And one of the most significant changes would be the wearing of heels. Just like when we were young and wanted to grow up quickly, we would secretly put on our mothers’ heels. In a girl’s heart, putting on a pair of heels would symbolize the transformation into young women.” Hebe added, “In the past, I do not enjoy wearing heels as much. But I’ve grown accustomed to it through work, and now I feel that my proportions looked better when I wear heels.”
Selina berkata, "Album ini akan mempertunjukkan transformasi kami dari gadis kecil menjadi wanita muda. Dan salah satu perubahan yang harus dilakukan adalah mengenakan heels. Sama seperti sewaktu kita masih kecil dan ingin cepat dewasa, kita akan diam-diam mengenakan heels mama kita. Dalam hati setiap gadis, mengenakan heels melambangkan transformasi ke wanita muda." Hebe menambahkan, "Dulu aku tidak begitu suka mengenakan heels. Akan tetapi karena tuntutan pekerajaan aku menjadi terbiasa, dan sekarang aku merasa kalau proporsi tubuhku terlihat lebih bagus ketika aku mengenakan heels."

On the other hand, Ella shared, “I would probably wear heels only if need be during work. Thus being in heels is a big challenge for me. Especially during the concert whereby I have to dance in heels, it is really very tough. I remembered during last year’s [Love as One] concert, I wore heels to rehearse for a dance. After that my feet was in so bad pain and the company has to custom-made another pair of footwear for me.” Having been in heels for a full day of work, the trio ended up with soreness in their upper and lower backs and chorused, “This is the price to pay for looking trendy.”
Di sisi lain, Ella berkata, "Aku mungkin hanya akan mengenakan heels bila diperlukan sewaktu bekerja. Karena itu mengenakan heels adalah sebuah tantangan besar untukku. Apalagi dalam konser ketika aku harus menari dengan mengenakan heels, itu benar-benar sulit. Aku ingat ketika konser [S.H.E is the One] tahun lalu, aku mengenakan heels untuk latihan menari. Setelah itu kakiku benar-benar sakit sampai-sampai perusahaan harus membuatkanku lagi sepasang sepatu khusus." Setelah mengenakan heels sehari penuh, ketiganya berakhir dengan punggung yang sakit, dan mereka serempak berkata, "Inilah harga yang harus dibayar untuk tampil trendy."

Source: http://www.nownews.com/2010/03/22/340-2582497.htm
English translation: shyun_y @ AF
Indonesian translation: starrynite @ S.H.E IFC
Back to top Go down
anneke

avatar


PostSubject: Re: S.H.E in Stiletto Heels, Ella Accidentally Slipped and Knocked Her Head   Mon Mar 22, 2010 4:02 pm

waaaaah..bener2 kerja keras untuk image baru!!
makin salut ama mereka
liat sepatunya jadi pengen juga..hahaha

thx to starrynite for trans ^^
Back to top Go down
diezconnected

avatar


PostSubject: Re: S.H.E in Stiletto Heels, Ella Accidentally Slipped and Knocked Her Head   Mon Mar 22, 2010 5:19 pm

selina ngurusinny cpt bgt?!?!whew..
Back to top Go down
anneke

avatar


PostSubject: Re: S.H.E in Stiletto Heels, Ella Accidentally Slipped and Knocked Her Head   Mon Mar 22, 2010 5:49 pm

kalo menurut aku dia bukan gendut
cuma kapan hari angle fotonya nggak pas
jadi nampak gendut
yg pasti ini usaha mereka tampil seperfect mungkin buat fans Smile
Back to top Go down
Sheila Lin

avatar


PostSubject: Re: S.H.E in Stiletto Heels, Ella Accidentally Slipped and Knocked Her Head   Tue Mar 23, 2010 2:01 am

duh... ga kebayang pake heels setinggi itu.
wakakaka...

yup, Selina itu cuma pipinya aja yg chubby. badannya ngga.
salut deh buat usaha mereka...
Back to top Go down
iin_chen

avatar


PostSubject: Re: S.H.E in Stiletto Heels, Ella Accidentally Slipped and Knocked Her Head   Tue Mar 23, 2010 7:15 am

Makasih utk STARRRYNITE utk translate an nya hahaha...
keren mereka pake heels , sepatunya juga keren Very Happy
Back to top Go down
Yan_luph_SHE

avatar


PostSubject: Re: S.H.E in Stiletto Heels, Ella Accidentally Slipped and Knocked Her Head   Tue Mar 23, 2010 8:25 am

Wah pake heels setinggi 20cm,,
jie2 hao xing ku o...
tp hasil fotony bagus ya.. Very Happy
Back to top Go down
o--hiLda--o

avatar


PostSubject: Re: S.H.E in Stiletto Heels, Ella Accidentally Slipped and Knocked Her Head   Fri Mar 26, 2010 6:27 pm

thx to starrynite . . .

1 buLan gak bukaa forum banYak bangeT yg baru
avaTar.nYa baru semua . . .
keren - keren . . .
Back to top Go down
Phu

avatar


PostSubject: Re: S.H.E in Stiletto Heels, Ella Accidentally Slipped and Knocked Her Head   Thu Apr 01, 2010 12:52 am

sabar ya ell.. km cantik bgt kok pake heels. flower
Back to top Go down
ximei

avatar


PostSubject: Re: S.H.E in Stiletto Heels, Ella Accidentally Slipped and Knocked Her Head   Sun Apr 04, 2010 3:39 am

SADIIISSSS.. pas pertama ngeliat heels nya i tauu itu tinggi... tampi nggak nyangkaaaa sampe 20 centii..
itu sih mimpi buruukk!!!

semoga kerja keras mereka ini terbayar dengan album laris dan disukai fans..
AMIIINNN...
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: S.H.E in Stiletto Heels, Ella Accidentally Slipped and Knocked Her Head   

Back to top Go down
 
S.H.E in Stiletto Heels, Ella Accidentally Slipped and Knocked Her Head
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Accidentally deleted
» Accidently deleted friend
» Welcome! Introduce yourself
» Time is Short
» Ella School Of fairies

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
S.H.E Indonesia Forum :: S.H.E :: S.H.E News-
Jump to: